Blog

ONLINE RADIONICE

Današnje poslovanje značajno zavisi od načina primene digitalnih alata, a onaj ko ih koristi optimalno ima izuzetno veliku prednost u odnosu na konkurenciju tj njegov biznis je operativniji, efikasniji i prepoznatljiviji. Radi podizanja digitalne svesti, ali i učenja, usavršavanja i povezivanja svih učesnika, osmišljeno je devet online radionica pod nazivom Digital Awareness Workshops. Predstavnicima malih i srednjih preduzeća relevantni stručnjaci će predstaviti šta je trenutno dostupno od besplatnih digitalnih alata na tržištu (Booking.com, Trip Advisor, Google for businesses, Mailchimp, Instagram…), ali i upoznati sa načinima kako koji od njih prilagoditi potrebama sopstvenog biznisa. Pošto će radionice biti online i gratis, moći će da im prisustvuje veliki broj ljudi.

PROŠIRITE SVOJE ZNANJE

Radionice su osmišljenje sa idejom da pomognu snalaženje na digitalnim platformama bez kojih je današnje poslovanje u sektoru turizma dosta otežano. Ako su već tu i dostupne gratis, zašto ih ne iskoristiti od maksimuma i tako na najbolji mogući način prikazati svoju ponudu.

Laka dostupnost

Zbog digitalnog formata i Zoom platforme preko koje će se pristupati radionicama, moći će da prisustvuje jako veliki broj ljudi.

Sadržaj za sve

Radionice su namenjene ne samo malim ponuđačima usluga, nego i agencijama, udruženjima i asocijacijama koji ih okupljaju.

Optimalno trajanje

Održavaće se u vremenskom rasponu od 60-90 minuta, a na kraju svake radionice biće ostavljeno vremena za pitanja predavačima.

Slikovito pojašnjenje

Da bi se sadržaj lakše razumeo, predavači su spremili i dobre primere iz prakse koji će predavanje učiniti kompletnim.

Dostupnost sadržaja

Nakon završetka svake radionice prezentacija će biti poslata svim učesnicima a snimci predavanja biće postavljeni na  sajt projekta.

Aktivno učestvovanje

Svi učesnici će moći da razmenjuju iskustva među sobom i sa predavačima putema chat-a, komentara uživo, audio i video

RADIONICE

Pogledajte koje radionice su u planu u narednom periodu i prijavite se na njih!

RADIONICA #1 Booking.com za početnike 
datum: 21. oktobar 2020.
vreme: 18:30

online prijava

RADIONICA #2 Booking.com napredna radionica
datum: 29. oktobar 2020.
vreme:18:30

online prijava

RADIONICA #3 Trip Advisor – sve što treba da znate
datum: 05. novembar 2020.
vreme: 18:00

online prijava

RADIONICA #4 – Kako da poslujete na Air BnB platformi
datum: 12. novembar 2020.
vreme: 18:00

online prijava

RADIONICA #5 – Email marketing u službi turizma
datum: 18. novembar 2020.
vreme: 18:00

online prijava

RADIONICA #6 – Sve o kreiranju vašeg vebsajta
datum: 26.11.2020.
vreme: 18:00

online prijava

RADIONICA #7 – Google alati zu turizmu
datum: 21.01.2021.
vreme: 18:00

online prijava

RADIONICA #8 – Onlajn marketing – Facebook
datum: 28. 01. 2021.
vreme: 18:00

online prijava

RADIONICA #9 – Onlajn marketing  – Instagram
datum: 04. 02. 2021.
vreme: 18:00

online prijava

NAJČEŠĆA PITANJA

Pročitajte odgovore na najčešća pitanja u vezi sa radionicama.

Ko drži radionice?

Radionice drže regionalni eksperti i iskusni predavači sa praksom u digitalnom marketingu, razvoju poslovanja, prodaji i razvoju i upotrebi digitalnih alata u turizmu i generalno u sektoru malih i srednjih preduzeća.

Šta dobijam prisustvom na radionici?

Pored upoznavanja sa digitalnim alatima i platformama, imaćete priliku da upoznate vrsne eksperte i predavače, pitate ih šta vas zanima i dobijete savete u vezi vašeg poslovanja. Takođe, imaćete prilike i da se upoznate sa kolegama iz država u regionu i razmenite iskustva i mišljenja.

Da li će material sa radionica biti dostupan i kada se one završe?

Hoće. Prezentacije predavača će biti poslate svim učesnicima, kao i svi prateći materijali. Takođe, snimci sa radionica biće postavljeni na vebsajtu projekta.

Ko sve može da prisustvuje?

Radionice su namenjene prvenstveno malim ponuđačima usluga u oblastima avanturističkog, eko i ruralnog turizma. Ali pored toga, sadržaj će biti koristan i agencijama, udruženjima i asocijacijama koje ih okupljaju.

Mogu li da postavljam pitanja?

Naravno. Pitanja možete postavljati u pisanoj formi u toku predavanja ili na kraju, kada će biti odvojeno vreme za diskusiju i kada će predavači da prođu kroz postavljena pitanja i daju odgovore na njih.

Ako se setim kasnije nekog pitanja, da li mogu da kontaktiram predavača?

Možete poslati mail direktno predavaču ukoliko je ostavio kontakt  ili na natalija.golovic@icthub.rs i potrudićemo se da na sva dodatna pitanja dobijete odgovore.

Svi detalji o radionicama

Saznajte sve o predstojećim radionicama i prijavite se za učešće, potpuno besplatno!

RADIONICA #9 – Uloga Instagrama u turizmu

Instagram je definitivno najpopularnija društvena mreža posebno kad je reč o generaciji milenijalaca. Instagram nije samo platforma na kojoj se objavljuju fotografije, već je postao omiljeno mesto poslovnih subjekata. Naše istraživanje je pokazalo da preko 80% malih i srednjih preduzeća u turizmu u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini planirani da nastavi i unapredi njegovu upotrebu u narednom periodu. Upravo zato smo rešili da poslednju onlajn radionicu posvetimo Instagramu u turizmu.Read More


RADIONICA #8 – Uloga Facebook-a u turizmu

Naše istraživanje je pokazalo da je u poslednjih 12 meseci Facebook bio jedan od digitalnih alata koji se najviše koristio u turizmu u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori. Poslednjih godina Facebook, kao najpoznatija socijalna mreža na svetu, je postala sve više okrenuta oglašavanju biznisa i usluga. Upravo zato rešili da osmu po redu onlajn radionicu posvetimo Facebook-u i mogućnostima za unapređenje poslovanja u turizmu putem njega.Read More


RADIONICA #7 – Google alati u turizmu

Snimak sa predavanja Google alati u turizmu:

 
 
Jedna od prvih asocijacija kada je Google u pitanju jeste najpoznatiji Internet pretraživač, međutim on nudi i sjajne onlajn alate koji mogu biti od pomoći u najrazličitijim oblastima.
 

Read More


RADIONICA #1 – Booking.com za početnike

Snimak sa predavanja Booking za početnike:

Digitalizacija u turizmu je uvek bila i izazov i potreba, ali je tekuća godina pokazala kako je upotreba digitalnih alata u oslovanju malih turističkih ponuđača postala i neophodnost koja često može da napravi razliku između opstanka i gašenja poslovanja.Read More


RADIONICA #2 Booking.com napredna radionica

Snimak sa predavanja: Booking – napredna radionica:

Kroz detaljno istraživanje o upotrebi digitalnih alata u turističkom sektoru, saznali smo da je preko 20% ispitanika odustalo od korišćenja Booking.com platforme, dok turistička preduzeća u regionu planiraju da značajnu povećaju upotrebu ove platforme u narednoj godini. Read More


RADIONICA #3 Trip Advisor – sve što treba da znate

 

Posle detaljnog upoznavanja sa funkcionalnostima Booking.com platforme, naredna radionica je namenjena jednoj od najvećih platformi za putovanja na svetu – Tripadvisor-u. Putnici iz celog sveta koriste Tripadvisor platformu za pretragu komentara i poređenje cena u vezi sa smeštajem, ugostiteljskim objektima i istorijskim lokalitetima. Tripadvisor, koji je dostupan na 49 tržišta i 28 jezika, postaje neophodnost biznisa u turizmu.

Read More


RADIONICA #4 – Kako da poslujete na Air BnB platformi

Jedna od najzanimljivijih platformi za putovanja na svetu koja gostima pruža lokalni doživljaj mesta koje posećuju je Airbnb. Da Airbnb predstavlja poseban izazov za zaposlene u turizmu, pokazalo je i naše istraživanje gde je samo oko 30% ispitanika koristilo ovu platformu, a preko 50% želi da unapredi njeno korišćenje u narednoj godini. Stoga je radionica posvećena baš Airbnb platformi logičan korak posle Booking.com i Tripadvisor radionica gde su ove platforme detaljno obrađene.Read More


RADIONICA #5 – Email marketing u službi turizma

Snimak sa predavanja: Email marketing u službi turizma:

 

Naše istraživanje je pokazalo da je u poslednjih 12 meseci email, pored Facebook-a, bio digitalni alat koji se najviše koristio u turizmu u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori. Email je digitalni alat koji se svakodnevno koristi u poslovnoj komunikaciji, međutim mnogi nisu upoznati sa njegovim značajnim potencijalima kad je u pitanju marketing, promocija i prodaja. Upravo zato smo rešili da peta online radionica bude posvećena baš email marketingu. 

Read More


RADIONICA #6 – Sve što treba da znate o kreiranju vašeg vebsajta

Snimak sa predavanja:

Vebsajt je najčešće jedna od prvih stanica na kojoj se potencijalni kupci/ korisnici upoznaju sa našom ponudom i poslovanjem. Da kreiranje i upotreba vebsajta predstavlja poseban izazov za zaposlene u turizmu, pokazalo je i naše istraživanje koje pokazuje da je vebsajt digitalni alat koji se najmanje koristio u protekloj godini u turizmu, dok sa druge strane postoji visoka motivacija za unapređenjem upotrebe ovog digitalnog alata. Stoga je poslednja onlajn radionica u ovoj godini posvećena kreiranju vebsajtova u oblasti turizma.

Read More


Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google